> OBSESSED: My Inspiration Board.

Mar 5, 2014

My Inspiration Board.


This is my inspiration board. I pin everything that inspires me, that's helpful , that I like. This puts a smile on my face every time I look at it. It's a way of visualizing thing that I want.
I just finished it and I wanted to share it with you guys. As time passes by I'm gonna pin more things there, but this is how I started. What do you think? Do you like it? Do you have one of your own?
Love, Euge :)

Esta es mi Inspiration board. Pongo todo lo que me inspira, lo que me ayuda, lo que me gusta. Eto me hace sonreír cada vez que lo veo. Es una forma de visualizar las cosas que quiero y deseo.
Recién la termine y se la quería mostrar a ustedes. A medida que pase el tiempo voy a poner mas cosas, pero así es como empecé. Que piensan? Les gusta? Tienen una ustedes?  
 Besos, Euge :)

13 comments:

  1. This is such a neat board!!
    I love the alligator, and those shoes remind me of Dorothy's Ruby slippers.

    <3
    Harlynn
    mindyourmadness.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Yo tengo uno tambien!, pero mi "to do list" esta en mi escritorio, y es un bloc de hojas directamente porque no me alcanza!!

    Saludos!
    http://s-doses.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo necesito urgente una agenda! en esa lista no me entra nada jajaj besos!

      Delete
  3. Simpre quise tener una pizarra de corcho, no sé porque nunca me compré una, en mi caso colgaría fotos de edificios y viajes.

    ReplyDelete
  4. Like it!
    Great post!
    There is a new cooperation opportunity for popular bloggers like you. You can receive $400 worth dresses, shoes and accesories. For details, read here:
    For Bloggers

    Also, hope you would join my Spring Giveaway
    It`s open worldwide!

    ReplyDelete
  5. a wonderful board!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
  6. Ayy me encantaa, yo siempre quise comprarme una pero por un motivo u otro siempre cuelgo. Me encanta hacer este tipo de cosas o collage, asi que tendre que ponerme al dia en ir a comprarme una de estas pizarras. Besoo grande

    http://styleisthenewfashion.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias! Yo dije. la hago ahora sino después empiezan las clases y no la hago mas jaja Besotes!

      Delete
  7. Very nice! We all need an inspiration board!

    xo
    endlesslychic.blogspot.com

    ReplyDelete